Post by scoutroleconlu on Feb 23, 2022 4:36:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Indian Cooking Star: Food Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Indian Cooking Star: Food Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kupon ▞▞▞
▞▞▞ Indian Cooking Star: Food Game 2022 version ▞▞▞
Dette spil gør mere afhængige, men super cool spil nogensinde. Lad os ikke kede os. 😄
India Cooking Star: เกมทำอาหาร อาร์เคด tuu
Meget vanedannende, interessant spil...men til næste niveau skal du lave mad virkelig hurtigere, hvilket gør dig skør. Det er et must-spil at spille
Det er et dejligt og nemt g-spil, men det fryser hver gang, du skal spille
Meget godt spil med mange niveauer og meget færre tilføjelser.......Jeg vil anbefale dette spil til alle👍👍Bedste spil nogensinde, som jeg har spillet 😄😄👏
Unødvendige annoncer bliver ved med at spille midt i spillet, og det er for irriterende.
Jeg kunne ikke engang spille det første niveau, det fryser så slemt til. Der er et væld af anmeldelser, der siger det samme om frysning. Det er ikke vores enheder, det er din kodning. Gør det mere multi-enhedsvenligt.
For lang tid mellem nye niveauer. Jeg gør det absolutte minimum for at nå de daglige mål. Du bruger mine mønter til at få nye daglige mål, så jeg ikke spiller for mange baner på én gang (gå aldrig efter 6 nøgler på én dag), men alligevel går jeg ind i uge 2 med genafspilningsniveauer. Redigeret: nu har jeg ventet næsten 3 uger.
Game of Warriors Strategi cnll
Jeux de cuisine indienne: Chef Arcade bfzt
Det er sjovt, men linjen er ikke mænd, da hvis et niveau beder dig om at servere 11 plader, beder det næste niveau dig om at komme op til 500. Og oven i det, da jeg startede spillet, var jeg i stand til at have nok til at opgradere min mad . Jeg kan ikke lide at bruge penge på disse spil, jeg har lært
Det er en god app. Meget godt gået.
Opdatering meget langsom. Endnu ikke opdateret.
Efter opdatering er alle færdige niveauer væk..... hvad sker der
Er helt vild med spillet og de små ting, du tilføjer, mens du opdaterer. Tak, fordi du tilføjede flere niveauer.
Spillet er ok, men du kan ikke komme ret langt med det, da du skal vente dage eller uger på, at de kan komme videre i spillet og opdatere det, har de ikke afsluttet alle niveauerne
Makanan India - Game Memasak Arkade rfb
Jeg nød det virkelig, indtil jeg kom til leve! 14 og efter hvert niveau er der fyrværkeri, og jeg kan ikke komme ind igen, medmindre jeg genstarter min tablet.
Jeg elsker dette spil så meget, og det er så trist, at jeg har afsluttet det...som om jeg bogstaveligt talt afsluttede et spil! Jeg ville ønske, det fortsatte, hvornår kommer du tilbage, for du sagde, at det kommer snart, så hvornår? Jeg anbefaler dette spil til alle ... flot grafik, metoder og det hele.
Dette spil er meget interesseret i at spille spillet har flere niveauer i dette spil
Dejligt spil...men restauranten skulle snart ændre sig, og madvarianterne skulle være mere, det bliver kedeligt at lave mad i lang tid...Jeg anbefaler dette spil..bortset fra andre madlavningsspil er det en nem udfordring
Indian Cooking Star: Food Game Arkádové csiz
Det gik fint..men at nå højere niveauer som tge-niveauet af idlis nd dosa...det er niveau 150 kan være...spillet. Åbner, og jeg vender automatisk tilbage til min startskærm...så jeg kan ikke spille...dets åbning og lukning...pls check over this..!!😥😥😥
Dette (og Asian Cooking Star) er to af mine yndlingsspil på min tablet. Annoncerne er ikke påtrængende, niveauerne bliver gradvist sværere, men det er nemt nok at få værktøjerne til at slå dem, men ikke for let. Bare et godt lavet spil. Fortsæt det gode arbejde, AppGuruz!!!
Dette er et godt spil, men hvert sekund bliver det hængt og stopper. Jeg kan ikke spille et enkelt spil ordentligt, så se venligst nærmere på dette problem. Dette er den eneste grund til, at jeg reducerer stjernerne
Det er et meget vanedannende spil med minimale annoncer og giver denne følelse af jag hele tiden. jeg elsker det
Det er et meget godt spil .... meget fornøjelse i dette spil
Det er for godt. Det er alle aldres spil. For det meste er børn også som dette spil🙂🙂🙂
dette spil er godt, men det, vi laver mad, eller kunderne beder om, er ikke synligt på skærmen, gjorde det svært at bestå niveauerne, så ret dette, så kan jeg give dette spil fem stjerner
Det er meget rart, men så mange annoncer er i dette og tilfredsstiller så meget, men til sidst afinstallerer jeg spillet på grund af annoncer
Et fantastisk madlavningsspil med meget vanedannende gameplay og fantastisk grafik. Fuldførte første restaurant af Pani Puri på én gang. Alt i alt et sjovt og udfordrende spil. Især glad for, at kvaliteten af dette indiske restaurant-spil er på niveau med andet internationalt spil. En ting mere, de tvinger dig ikke til at se flere annoncer ligesom andre spil. Meget lig Cooking Madness og Cooking dille-spil.
Jeg havde en god oplevelse, indtil jeg nåede niveau 483, og desserten stoppede med at servere, hvilket fik mig til at tabe mit spil, og det var den eneste måde, jeg kunne lade nogen vide🙄
Det er sådan et smukt spil ... Intet dårligt ved dette spil, det fungerer på sådan en god måde.. Animationen kan være bedre live, så den kunne gøre spilleren lidt mere glad.. Animationen er god nu, men det er ligesom det lille barn, der leger .. Du kan forbedre din animation ... Eksempel: Madlavningsglædespillet er livligt animeret, og det får tallerkenen til at føles ægte.. så forbedre animationen lidt
Jeg vil give 4 stjerner i stedet for 5, fordi nogle gange skal vi spille 3 gange for at få nøglen. Ellers er det det bedste madlavningsspil, jeg nogensinde har spillet.
Den er virkelig fin at lave, den får mig til at prøve hårdere...men nogle videoer, jeg skal se, er så kedelige...men spillet er så fantastisk
Er træt af de konstante opdateringer og de kommende reklamer lige efter at have afsluttet et niveau.
Det er et godt spil, jeg spillede, men det er irriterende, at vi til næste niveau skal finde så mange nøgler, så er det så sjovt
Dejligt spil 👍Jeg elskede det 😍 men sagen er uden nøgler, vi kan ikke åbne en anden del af spillet.... Ellers er det et vidunderligt spil
Værste app! For mange annoncer og efter hver annonce hænger spillet! På grund af hvilket Efter hvert niveau skal vi igen starte appen efter hvert niveau.
Dobbeltklik på mad fra timeren er ikke at smide mad ud. Stop med at straffe mig. Jeg gør ingen forskel efter at have spillet dette spil et stykke tid. Respekter dine spillere. Når vi (spillerne) gør klar til at fodre din sidste kunde, vil det også gerne have, at du køber mere tid, når du allerede har tid nok. Bliv ikke ved for din PayPal-konto eller et andet betalingskort, og straf dig med 30 sekunders visning af en dum annonce, før du vender tilbage til spillet.
Jeg spiller for sjov for ikke at blive stresset...spillet er for hurtigt... Måske skulle du tilføje niveauer.. Hvor der ikke er nogen timer... Jeg hader at blive forhastet... Dette spil var meget foruroligende, da jeg ikke kunne kommer ikke forbi niveau 5